Často kladené otázky

Těší nás, že máte zájem o naše produkty a služby.
Rádi vám zodpovíme všechny dotazy.

Zůstane mi u elektřiny stejná distribuční sazba i po změně dodavatele?

Ano. Pokud při změně dodavatele elektřiny současně nepožádáte provozovatele distribuční soustavy o změnu technických parametrů připojení k elektrické soustavě, neexistuje žádný důvod pro změnu sazby. K technickým parametrům patří například:

  • velikost jmenovité proudové hodnoty hlavního jističe před elektroměrem
  • příkon a charakter elektrických topných spotřebičů instalovaných v odběrném místě
Je nutné uvádět na smlouvě číslo účtu i za předpokladu, že požaduji platbu přes sipo?

Ano. Protože v případě přeplatku na konci zúčtovacího období musíme mít informaci, na který účet budeme přeplatek vracet.

Můžu platit trvalým příkazem?

Ano. Zálohové platby můžete hradit trvalým příkazem.

Kam mám směřovat případné dotazy?
Kdo provádí odečty? Kdy obdržím vyúčtování?

I po změně dodavatele provádí odečty odběrného místa stejný distributor (provozovatel distribuční soustavy), proto se nemění ani termíny odečtů. Vyúčtování spotřeby budete dostávat ve stejném termínu jako u předchozího dodavatele.

Kdo se stará o elektroměr / plynoměr?

Za odečty spotřeby, spravování měřicích zařízení i jejich výměnu je odpovědný distributor. Se změnou dodavatele se elektroměr ani plynoměr neodpojuje.

Kdy dostanu konečné vyúčtování od předchozího dodavatele?

Měli byste jej obdržet nejpozději do jednoho měsíce od data změny dodavatele.

Jak můžu provést změnu údajů ve smlouvě?

Jednoduše. Napište nám na zakaznik.komodity@veolia.com

Nenašli jste odpověď

Zanechte na sebe kontakt, ozveme se vám.

Zavolejte nám

Zákaznická linka je k dispozici pondělí-pátek 8:00-17:00 hodin.

+420 725 995 920

Co o nás říkají klienti

Zákazník je pro nás na prvním místě. Neděláme rozdíl mezi firmou, jednotlivcem nebo bytovým družstvem. Důležití jsou pro nás všichni. Moc dobře si uvědomujeme, že pouze s dlouhodobě spokojeným zákazníkem můžeme mít trvalý partnerský vztah.

Oceňujeme stabilitu spolehlivost a výhodnou cenu

Na dodávky je spolehnutí

Šli jsme ke stabilní firmě, která elektřinu rovnou vyrábí

Vše jsem si vyřídila na pár kliků on–line

Energii Veolia poskytuje výhodněji než přeprodejci

„Elektřinu od Veolia odebírá naše firma poslední tři roky. Oceňujeme spolehlivost, stabilitu a výhodnou cenu, která se hlavně v čase nemění! Pozitivně hodnotíme i férové jednání zástupců Veolia.“

Viktor G.

„Bydlíme v rodinném dvougeneračním domě. Elektřinu bereme od Veolia. Na dodávky je spolehnutí. Za nás spokojenost. Doporučujeme.“

Daniela F.

„K Veolia jsme přešli, když náš minulý dodavatel elektřiny doslova přes noc zmizel z trhu. Po této zkušenosti jsme chtěli solidní a stabilní firmu, která elektřinu nepřeprodává, ale rovnou ji vyrábí.“

Jan J.

„Nejsem přítelem byrokracie – i to byl jeden z důvodů, proč jsem se rozhodla brát elektřinu od Veolia. Vše jsem si vyřídila na pár kliků online.“

Pavla M.

„Veolia nám začala dodávat energie na přelomu loňského roku. Bylo to zrovna období, kdy trh byl velmi nestabilní – Veolia jsme zvolili kvůli tomu, že ji sama, jako výrobce energie, poskytuje výhodněji něž přeprodejci, má výborný servis a co je důležité – na dodávky je spolehnutí.“

Jan H.