Těší nás, že máte zájem o naše produkty a služby.
Rádi vám zodpovíme všechny dotazy.
Ano. Pokud při změně dodavatele elektřiny současně nepožádáte provozovatele distribuční soustavy o změnu technických parametrů připojení k elektrické soustavě, neexistuje žádný důvod pro změnu sazby. K technickým parametrům patří například:
Ano. Protože v případě přeplatku na konci zúčtovacího období musíme mít informaci, na který účet budeme přeplatek vracet.
Ano. Zálohové platby můžete hradit trvalým příkazem.
Pište na zakaznik.komodity@veolia.com
I po změně dodavatele provádí odečty odběrného místa stejný distributor (provozovatel distribuční soustavy), proto se nemění ani termíny odečtů. Vyúčtování spotřeby budete dostávat ve stejném termínu jako u předchozího dodavatele.
Za odečty spotřeby, spravování měřicích zařízení i jejich výměnu je odpovědný distributor. Se změnou dodavatele se elektroměr ani plynoměr neodpojuje.
Měli byste jej obdržet nejpozději do jednoho měsíce od data změny dodavatele.
Jednoduše. Napište nám na zakaznik.komodity@veolia.com
Zanechte na sebe kontakt, ozveme se vám.
Zákaznická linka je k dispozici pondělí-pátek 8:00-17:00 hodin.